Včeraj, 2. junija 2016, je v bilo v Modni hiši Ikona na Mestnem trgu v Ljubljani še posebej igrivo vzdušje, saj se je med pestro ponudbo nakupovalne meke v osrčju Ljubljane razbohotil barvit in čaroben svet hrvaške znamke nakita Borboleta.
Zastopnica znamke Borboleta Mira Dedić je zbranim modnim novinarkam in urednicam ter drugim modnim navdušenkam, med drugim Sabini Remar, Mireli Korać, Manji Plešnar, Danici Lovenjak in Manci Vodopivec, predstavila znamko, njeno zgodovino in simboliko, slovenska ambasadorka znamke Borboleta, Maja Bulc, pa je razkrila, da se je kot ženska, ki modo spremlja že vse življenje, v nakit Borboleta v trenutku zaljubila med brskanjem po spletu in namignila, da se izvrstno poda k vsem kombinacijam – športnim in ležernim, ženstvenim in elegantnim.
»Frankly my dear, I don’t give a damn«
To je znan citat Rhetta Butlerja, ki je pospremil prvo zapestnico Borboleta iz svilenega trakca in s katerim se je zgodba o znamki, katere zaščitni znak je metulj, tudi začela. Kmalu za tem je Borboleta predstavila različne barvne kombinacije svilenih trakcev z obeski v oblikah zvezde, srca, križa, štiriperesne deteljice in metulja. Danes ponudbo Borbolete sestavljajo kolekcije Classic, Candy, Silver Edition, Love Letters in Feather and Wings. K vsaki zapestnici je priložen citat iz filma, umetnosti ali literature, ki se je dotaknil naših življenj. Ta poteza le še utrjuje poslanstvo znamke Borboleta, ki jo vodi ideja, da je vsak dan poseben, če le narediš nekaj posebnega zase in za svoje ljubljene. Dovolite si vstopiti v čudovit svet Borbolete, kjer je prijateljstvo večno.
Foto: Taja Košir Popovič