Znamka Diesel v pomlad vstopa z odličnim perilom – udobnim, športnim in zapeljivim. V neskončno veselje mi je, da so pri znamki, ki jo preprosto obožujem, blog Love, Eva spoznali za enega izmed tistih, ki je kljub svoji rosni mladosti dovolj dober za objavo … Malce pa sem ponosna, priznam :))))
V pomladni kampanji za znamko Diesel blestijo pevec in igralec Joe Jonas, igralka, pevka in oblikovalka Kiko Mizuhara, skupina DNCE ter modeli Sara Cummings, Sang Woo Kim, Trevor Signorino in Stav Strashko. Raznolika druščina uteleša raznolikost znamke, združuje različne kulture, osebnosti in videze, ki dihajo v složnosti. Pri Dieslu stavijo na svobodo, možnost, da je vsak lahko točno to, kar si želi biti. Zvezde kampanje tako v oblačilih Diesel nakupujejo po spletu, delajo selfieje in preko # sporočajo trenutno razpoloženje.
S Taijem Tokuhiso sva skušala pokazati prav to. Najine korenine so različne, po videzu sva kot dan in noč, med nama je 16 let starostne razlike (Bi si mislili?), ukvarjava se z različnimi rečmi, a kljub temu lahko skupaj preživljava krasne trenutke, posnameva kak selfie, se podpirava in dihava v složnosti … jasno, da perilo #dieselmatch k temu le še pripomore.
Med fotografiranjem sva se iskreno zabavala. Upam, da se boste tudi v ogledu fotografij:
Perilo: Diesel
Model: Taiji Tokuhisa
Makeup: Karin Škufca
Foto: Katarina Veselič
Za prostor se zahvaljujem Erudio izobraževalnemu centru (https://www.erudio.si/)