Comfort zone

Love, Eva ♥ telovadi: Vzdržujte bikini postavo doma

21/07/2016

V poletnem času marsikateri fitnesi zaprejo svoja vrata ali vsaj omejijo čas odprtja, vodene vadbe se zaključijo, ve pa ste se na obisk telovadnice tako zelo navadile, da preprosto potrebujete gibanje. S trenerjem Damjanom Verhovcem iz Športnega Centra Millenium sva za vas pripravila niz vaj, s katerimi boste okrepile in oblikovale celo telo. Vem, niso najlažje, a se splača potruditi. Uživajte v poletni vadbi na domači terasi!

-1-

1.11.3

Izvedba vaje: Prehod iz opore na rokah široko v skleco z iztegom kolka enonožno.

Kompleksna vaja: z vajo krepimo v največji meri prsne mišice, iztegovalke kolka (mišice zadnjice) in stabilizatorje trupa (trebušne in hrbtne mišice)

-2-

2.12.22.3

Izvedba vaje: Prehod iz opore na komolcih (plank) v oporo na rokah izmenično

Kompleksna vaja: z vajo krepimo v vajvečji meri iztegovalke komolca in stabilizatorje trupa

-3-

3.13.2

Izvedba vaje: Prehod iz opore na rokah hrbtno v oporo na rokah z upogibom kolka.

Kompleksna vaja: z vajo krepimo v največji meri iztegovalke kolka (mišice zadnjice), zadnje stegenske mišice, stabilizatorje trupa in upogibalke kolka

-4-

4.14.2

Izvedba vaje: Prehod iz izpadnega koraka v poskok enonožno

Kompleksna vaja: z vajo krepimo v največji meri mišice nog (sprednje stegenske mišice, zadnje stegenske mišice in mišice zadnjice)

-5-

5.15.2

Izvedba vaje: Prehod iz počepa enonožno v izteg kolka pokrčeno

Z vajo krepimo v največji meri mišice zadnjice in mišice nog

-6-

7.17.2

Izvedba vaje: Prehod iz opore na rokah in kolenih v oporo na rokah z odmikom noge in iztegom kolka

Z vajo v največji meri krepimo odmikalke in iztegovalke kolka (mišice zadnjice)

-7-

8.18.3

Izvedba vaje: Upogib trupa in kolka leže na hrbtu

Z vajo v največji meri krepimo upogibalke trupa (trebušne mišice) in upogibalke kolka

Foto: Katarina Veselič

P.S. Članek je bil objavljen v poletni številki revije Grazia 🙂

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply